Hoe maak ik een nieuw gebruikersaccount aan met bedrijfsinstellingen?
Mick
Laatste update 5 dagen geleden
Volg de onderstaande stappen om een nieuw gebruikersaccount aan te maken en, indien nodig, toegang te geven tot bedrijfsinstellingen:
Stappenplan: Een nieuw gebruikersaccount aanmakenMaak een relatiekaart aan:
- Ga naar Relatiebeheer > Medewerkers en maak een nieuwe relatiekaart aan voor de medewerker.
- Vul de benodigde gegevens in en sla de relatiekaart op.
Maak een account aan:
- Klik aan de linkerkant van het scherm op de knop Maak account aan/Bewerk.
Configureer het gebruikersaccount:
- Wachtwoord (verplicht):
- Voer een wachtwoord in en bevestig dit door het opnieuw in te voeren in het veld Wachtwoord bevestigen.
- Je kunt ook een automatisch gegenereerd wachtwoord aanmaken door te klikken op Genereer wachtwoord.
- Beheren instellingen bedrijf (optioneel):
- Vink deze optie aan als de gebruiker toegang moet hebben tot de bedrijfsinstellingen.
- Facturatie rechten (optioneel):
- Geef de gebruiker machtiging om facturen te maken. Let op: je kunt deze rechten alleen toekennen als je zelf beschikt over facturatierechten of volledige toegang hebt tot de Administratie-module.
- Agenda activatie (optioneel):
- Activeer de agenda van de nieuwe medewerker door deze optie aan te vinken. Hiermee wordt de agenda toegevoegd aan de bestaande Realworks-accounts.
- Wachtwoord (verplicht):
Opslaan:
- Klik op Bewaar om de gegevens op te slaan.
- De logincode wordt automatisch toegewezen en is zichtbaar in het zoekscherm nadat je de pagina vernieuwt.
Met deze stappen kun je eenvoudig een nieuw gebruikersaccount aanmaken en aanpassen aan de behoeften van de medewerker. Heb je meer vragen? Neem gerust contact op! 😊