De locatiekaart bij een object (op de website) klopt niet. Hoe kan ik dit aanpassen?

Mick

Laatste update één jaar geleden

Bij elk object wordt op basis van het adres een bijbehorende locatie gezocht. Echter niet alle objecten hebben een definitief adres (denk aan Nieuwbouw objecten) en soms is de locatie bij benadering gevonden (bijvoorbeeld in buitengebieden waar gebouwen ver uit elkaar staan). Voor deze objecten is niet altijd een correcte locatie gevonden.


Een verkeerde locatie kunnen wij voor je corrigeren. Je weet zelf als geen ander wat de exacte locatie van het object is. Deze locatie kan je door middel van coördinaten aan de Realworks Servicedesk doorgeven. Hiervoor kunnen we gebruik maken van Google Maps (https://www.google.nl/maps/). Hier bepaal je de locatie van het object (tip: zover mogelijk inzoomen, voor een nauwkeurige locatie). Vervolgens klik je op de exacte locatie op de rechtermuisknop en klik je op de getoonde coördinaten.


Door Google Maps worden de coördinaten gekopieerd.

Vervolgens stel je een E-mail op aan de Servicedesk. Dit kan je doen door een mail te sturen naar (servicedesk@realworks.nl). Of je kiest vanuit een Realworks scherm voor het vraagteken icoontje of voor Support bovenaan in het dashboard van Realworks. Je komt dan in het Supportscherm. Hier kies je bij Contact voor E-mail. In deze e-mail vermeld je de gegevens van het object (het adres en bij voorkeur ook het objectnummer) en de correcte coördinaten. Realworks kan in de meeste gevallen heel snel deze locatie corrigeren en een terugkoppeling geven. Je kan de webpagina vernieuwen (Ctrl of Cmd + r) om de aangepaste gegevens te zien.  

Nog steeds hulp nodig? Stuur ons een bericht